Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"School electricity"'
Autor:
Yuanita Yuanita, Feni Kurnia
Publikováno v:
Profesi Pendidikan Dasar, Vol 6, Iss 2, Pp 199-210 (2019)
This research aims to develop STEM (Science, Technology, Engineering, And Mathematics) based teaching material of electrical material for primary schools. This RD study used 4D design; Define, Design, Develop and Disseminate. The instruments used are
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ce887343e3a54e8f87c8f0425b5d884e
Publikováno v:
Energy for Sustainable Development
The COVID-19 pandemic continues to wreak havoc on global operations and economies. Inadvertently, lock-downs and working from home have reduced the daily carbon footprints of inter alia transport and office buildings. A beneficial consequence of carb
Autor:
Wenqiang Cui, Hao Wang
Publikováno v:
Information, Vol 8, Iss 4, p 151 (2017)
Anomaly detection has been widely used in a variety of research and application domains, such as network intrusion detection, insurance/credit card fraud detection, health-care informatics, industrial damage detection, image processing and novel topi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/772619c7956e48fa8e24b64099fcfbed
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hao Wang, Wenqiang Cui
Publikováno v:
Information, Vol 8, Iss 4, p 151 (2017)
Information
Information; Volume 8; Issue 4; Pages: 151
Information
Information; Volume 8; Issue 4; Pages: 151
Anomaly detection has been widely used in a variety of research and application domains, such as network intrusion detection, insurance/credit card fraud detection, health-care informatics, industrial damage detection, image processing and novel topi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.