Zobrazeno 1 - 10
of 1 127
pro vyhledávání: '"School classroom"'
Publikováno v:
Buildings, Vol 14, Iss 3, p 637 (2024)
The quality of natural lighting within secondary school classrooms can significantly affect the physical and mental well-being of both teachers and students. While numerous studies have explored various aspects of daylighting performance and its rela
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7303250b121949c284a2b0d72280598d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bedoya-Girald, Julián
Publikováno v:
Kıbrıslı Eğitim Bilimleri Dergisi / Cypriot Journal of Educational Sciences. 17(10):3894-3909
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1076327
Publikováno v:
The European Educational Researcher, Vol 4, Iss 2, Pp 193-207 (2021)
This research aimed to explore the elementary school classroom teachers’ perceptions of technology integration into teaching literacy skills. A total of 122 elementary school classroom teachers working at different elementary schools from the mid
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d93eb26e535a4f6b83683a9ebd7218c3
Publikováno v:
Journal of Urban Research, Vol 40, Iss 1, Pp 25-35 (2021)
تقوم الدولة المصرية بإنشاء العديد من المدارس وذلک لتلبية إحتياجات أعداد الطلاب وتحقيق جودة التعليم ؛ وتعتبر تحقيق الراحة الحرارية داخل
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7d178cfe8336421490ca449ebb1897b2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Liliya Morska
Publikováno v:
Lubelski Rocznik Pedagogiczny, Vol 37, Iss 3, Pp 257-266 (2019)
The article presents the author’s viewpoint on the value-rich education and its possible development in modern schooling society. The notions of “values” and “educational values” have been discussed. On the basis of the discussion, the auth
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/682a6049352f4295a5602e5d952d193e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.