Zobrazeno 1 - 10
of 3 055
pro vyhledávání: '"School assistance"'
Autor:
Buchna, Jennifer
Publikováno v:
Journal for Sociology of Education & Socialization / Zeitschrift für Soziologie der Erziehung & Sozialisation; 2024, Vol. 44 Issue 2, p183-202, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Thinking Skills and Creativity December 2019 34
Publikováno v:
urbe. Revista Brasileira de Gestão Urbana, Volume: 15, Article number: e20220065, Published: 10 MAR 2023
Resumo O artigo defende que a efetividade da política pública de educação infantil somente pode ser alcançada por meio da política territorial explícita do Estado. No Brasil contemporâneo, essa política deve ser capaz de integrar unidades de
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______608::058be663d256761be0a8959b7d446e89
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2175-33692023000100207&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2175-33692023000100207&lng=en&tlng=en
Autor:
Hawrot, Anna
Publikováno v:
EDUKACJA. 144(1):35-49
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=639368
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Adi Asmara, Risnanosanti Risnanosanti, Winda Ramadianti, Nyayu Masyita Ariani, Selvi Riwayati, Masri Masri, Rahmat Jumri
Publikováno v:
DIKDIMAS : Jurnal Pengabdian Kepada Masyarakat. 1:60-65
The Community Service Program (PPM) which was carried out aims to assist SD Muhammadiyah 1 Bengkulu City in compiling an IASP 2020-based accreditation form. In 2022, reaccreditation will be carried out. Based on the results of interviews with school
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.