Zobrazeno 1 - 10
of 13 128
pro vyhledávání: '"School assessment"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
School and national assessment climates are critical contextual factors that shape teachers’ assessment preferences. In this study, 431 secondary school teachers from Ghana (n = 308) and Brunei (n = 123) were surveyed to examine how their perceptio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/24f2a3add4c84b5986cb04acd92ffc6f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Naouel BOUBIR
Publikováno v:
Ziglôbitha, Vol 01, Iss 07, Pp 21-30 (2023)
Abstract: One of the major challenges in educational assessment is the presence of multiple and sometimes-contradictory evaluation criteria. When it comes to measuring students' performance, it is common for various aspects to be considered, each wit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f8429e160903442f960cc652ac74e520
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Romanian Journal of School Psychology. 14(27):19-35
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=969798
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Michał Kowalewski
Publikováno v:
Journal of Education, Health and Sport, Vol 10, Iss 12, Pp 151-161 (2020)
School assessment is one of the most significant elements of contemporary educational systems. It is especially important at the initial stage, as the first school impressions form child’s awareness of being controlled (monitored) both at school an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d7234f8072f741eeb828e0ba2ad70ef8