Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"School Photographs"'
Autor:
Greenberg, Michael
Publikováno v:
New York Review of Books. 7/9/2015, Vol. 62 Issue 12, p10-14. 3p. 1 Color Photograph, 1 Black and White Photograph.
Autor:
Pérez-Navarro, C., Álvarez, A.
The present article discusses the New Education Movement pedagogical ideas influence in Chile during the dictatorship of Carlos Ibañez del Campo (1927-1931), a period which saw the opening of several experimental schools (1929-1931). Over a dozen ph
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5cf1da5974415380755eb914c5506d6b
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brunelli, Marta
The article explores the concept of ��places of memory�� by analysing it from the opposite perspective of ��non-places��, an expression which ��� born in the context of the studies on the so-called ��difficult heritage��
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e26ee0a1a2ccfd66427b001633280edb
Autor:
Marta Brunelli
Publikováno v:
School Memories ISBN: 9783319440620
The aim of this work is to provide an initial qualitative analysis of the role that historical school photographs play on the Web 2.0. In addition to its role as a historical source the historic school photograph is also a powerful visual mnemonic st
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8152276dc41735e97f7ec73e544a672d
http://hdl.handle.net/11393/234010
http://hdl.handle.net/11393/234010
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marcus Levy Bencostta
Publikováno v:
História, Vol 30, Iss 1, Pp 369-411 (2011)
História (São Paulo), Volume: 30, Issue: 1, Pages: 369-411, Published: JUN 2011
História (São Paulo), Volume: 30, Issue: 1, Pages: 369-411, Published: JUN 2011
Este artigo pretende refletir algumas questões acerca do uso da fotografia na investigação histórica a partir da experiência de pesquisa que tem utilizado esta documentação como principal fonte de explicações acerca da história dos Grupos E
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nordahl, Lina
Through semi-structured interviews with 8 school photographers and 10 parents,this study attempted to clarify what photographers and parents of children(aged 1–5) in preschool think of photography business in the current situationprovides retouchin
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:du-13638