Zobrazeno 1 - 10
of 300
pro vyhledávání: '"School Funding"'
Autor:
Krishna Patel
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Tying public school funding to property taxes has prevented low-income school districts in the United States from garnering adequate financial and social resources. As a result of this regressive funding system, millions of children find themselves t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6960d57c8d054a109aaead20cb4b8e15
Autor:
Osher, David, author, Wells, Kelly, author, Arredondo, Sophia, author, Chavez, Melissa M., author
Publikováno v:
The School Services Sourcebook : A Guide for School-Based Professionals, 2024.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197603413.003.0055
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chapman, Nathan S., author, McConnell, Michael W., author
Publikováno v:
Agreeing to Disagree : How the Establishment Clause Protects Religious Diversity and Freedom of Conscience, 2023.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780195304664.003.0005
Autor:
José Quibao, Bruno Mallett
Publikováno v:
Fineduca, Vol 13 (2023)
This article describes aspects of the financing of compulsory education in England. In the first part, it provides an overview of the country’s educational policies that have shaped school funding changes. The second part explains the stages and ag
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fa42cef8dbc14fc288712c76492d711f
Autor:
Kriesberg, Louis, author
Publikováno v:
Fighting Better : Constructive Conflicts in America, 2023.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197674796.003.0006
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Religion and the American Constitutional Experiment, 2022.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197587614.003.0008
Autor:
Jeffrey A. Shero, Sara A. Hart
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
Use of quantile regression, analysis at different levels of aggregation, and inclusion of covariates were used to assess how different methodologies produced varying results with contradictory implications for policy interventions regarding the relat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b73f526c45f94503a8a7a5347900fc13
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.