Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"School Discrimination"'
Autor:
Kißling, Magdalena, Tönsing, Johanna
Cancel culture, canon wars, new culture wars - the media debate about which texts are still “allowed” to be read with children is not only unsettling parents. Literature houses and theaters, universities, publishers and education ministries are a
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/92421
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Papotti, Noemi
The systematic review project focuses on ethnic discriminatory bullying: a phenomenon higly widespread in schools, in which pupils are victimized because of their belonging to a specific ethnic group or because of their migratory background. This sys
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3f2a1af533fb57753c293a8bc84eb53a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ferfolja, Tania, Ullman, Jacqueline
Gender and Sexuality Diversity in a Culture of Limitation provides an outstanding and insightful critique of the ways that contemporary education is impacted by a range of political, social and cultural influences that inform the approaches that scho
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/52775
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sánchez Bautista, Consuelo
Publikováno v:
Repositorio Facultad Latinoamericana de Ciencias Sociales
Facultad Latinoamericana de Ciencias Sociales
instacron:FLACSO
Facultad Latinoamericana de Ciencias Sociales
instacron:FLACSO
Este texto analiza las facilidades y las barreras de acceso de los niños, niñas y adolescentes (NNA) inmigrantes andinos al sistema educativo, entendidas como posibilidades y mecanismos de inclusión social, así como sus experiencias cotidianas en
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::baaf5db8ee9b89d0902e8b96d17bd4a0
Autor:
Assari S; Department of Internal Medicine, Charles R. Drew University of Medicine and Science, Los Angeles, CA, United States.; Department of Family Medicine, Charles R. Drew University of Medicine and Science, Los Angeles, CA, United States.; Department of Urban Public Health, Charles R. Drew University of Medicine and Science, Los Angeles, CA, United States.; Marginalization-Related Diminished Returns (MDRs) Center, Los Angeles, CA, United States., Zare H; Department of Health Policy and Management, Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health, Baltimore, MD, United States.; School of Business, University of Maryland Global Campus (UMGC), Adelphi, MD, United States.
Publikováno v:
Journal of biomedical and life sciences [J Biomed Life Sci] 2024; Vol. 4 (2), pp. 92-110. Date of Electronic Publication: 2024 Nov 19.