Zobrazeno 1 - 10
of 402
pro vyhledávání: '"School Career"'
Autor:
Francis Cheung
Publikováno v:
BMC Psychology, Vol 12, Iss 1, Pp 1-10 (2024)
Abstract This study evaluates whether career-specific parental behaviors and school career supports predict career doubt via the mediation of career self-efficacy. 227 participants aged between 18 and 25 completed an online questionnaire. Structural
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f2904ecfc0e46c2839ea93488b03fa7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Acta Paedagogica Vilnensia. (48):61-86
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1075126
Autor:
Mónica Lizbeth Chávez González, Alethia Dánae Vargas Silva, Yeymy Josefina Pérez Cardales, Bertha Dimas Huacuz
Publikováno v:
Revista Brasileira de Educação do Campo, Vol 7, Pp 1-20 (2022)
The present paper resumes a qualitative analysis of the expectations and difficulties regarding the entry and permanence in higher education that indigenous youth from four purhepecha communities in Michoacan, Mexico perceive. A qualitative research
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2d4db2d300914d00b19944382666539e
Autor:
Katharina R. L. Schmitt, Laura K. Sievers, Alina Hütter, Hashim Abdul-Khaliq, Martin Poryo, Felix Berger, Ulrike M. M. Bauer, Paul C. Helm, Constanze Pfitzer
Publikováno v:
Medicina, Vol 59, Iss 11, p 2001 (2023)
Background and Objectives: Patients with congenital heart disease (CHD), especially as a concomitant syndromal disease of trisomy 21 (T21), are at risk for impaired neurodevelopment. This can also affect these patients’ education. However, there co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5cec328f62da4fbd9903df720feb8e8c
Autor:
Brewer, Dominic J.1
Publikováno v:
ILR Review. Oct2001, Vol. 55 Issue 1, p177-179. 3p.
Publikováno v:
Acta Paedagogica Vilnensia, Vol 48 (2022)
This paper presents an exploratory study of the perspectives of career counsellors and students on risk and protective factors in choosing course sets in secondary education. The study, conducted in the Latgale region of Latvia, uses a qualitative re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/10dbb29630f4488f900ccbf29c8671a8
Autor:
Rosalska, Małgorzata
Publikováno v:
Horyzonty Wychowania / Horizons of Education. 20(56):159-166
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1067956