Zobrazeno 1 - 10
of 437
pro vyhledávání: '"School Based Mental Health"'
Publikováno v:
Issues Around Violence in Schools
Autor:
Stone, Susan, author
Publikováno v:
The School Services Sourcebook : A Guide for School-Based Professionals, 2024.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197603413.003.0012
Autor:
Corcoran, Jacqueline, author
Publikováno v:
The School Services Sourcebook : A Guide for School-Based Professionals, 2024.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197603413.003.0015
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
Early mental health interventions are needed in response to a growing mental health crisis among children and youth. Schools are promising sites for early intervention because they have existing infrastructure for engaging with students. Specifically
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bb23383061dc493ca78b7248dc828d01
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry, Vol 14 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bbf66f7302b843288483a21216c14fb1
Autor:
Lauren Marlotte, Alexandra Klomhaus, Roya Ijadi-Maghsoodi, Hilary Aralis, Patricia Lester, Kim Griffin Esperon, Sheryl Kataoka
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
IntroductionYouth in under-resourced communities are more likely to have greater social risk factors for mental health needs yet have less access to needed care. School-based mental health services are effective in treating common disorders such as a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fd54c77c881f439f9e1ab929afcab303
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Suicide and Self-Injury in Schools : Interventions for School Mental Health Specialists, 2022, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190059842.003.0006
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Seo Youn Choi, Amy Rusch, Elizabeth Koschmann, Emily L. Bilek, Annalise Lane, James L. Abelson, Daniel Eisenberg, Joseph A. Himle, Kate D. Fitzgerald, Celeste Liebrecht, Amy M. Kilbourne, Shawna N. Smith
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
School professionals (SPs) are increasingly tasked with providing mental health treatment for students. Successful implementation of school-based mental health evidence-based practices (EBPs) can reduce students’ depression and anxiety, but require
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c611f9b78b254b5d86d21a7e883f6c98