Zobrazeno 1 - 10
of 101
pro vyhledávání: '"Scholte HS"'
Fluid intelligence is a general cognitive ability associated with problem solving in the absence of task-specific knowledge. Neuroscientific studies of fluid intelligence have studied both fluid intelligence tasks of varying difficulty and individual
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5189bf7a559832c874e360bb9f113137
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Blaževski L; Department of Psychology, University of Amsterdam, Amsterdam, The Netherlands.; blazevskilucija@gmail.com., Stein T; Department of Psychology, University of Amsterdam, Amsterdam, The Netherlands.; timo@timostein.de., Scholte HS; Department of Psychology, University of Amsterdam, Amsterdam, The Netherlands.; h.s.scholte@uva.nl.
Publikováno v:
Journal of vision [J Vis] 2024 Aug 01; Vol. 24 (8), pp. 3.
Autor:
Loke J; University of Amsterdam., Seijdel N; University of Amsterdam., Snoek L; University of Amsterdam., Sörensen LKA; University of Amsterdam., van de Klundert R; University of Amsterdam., van der Meer M; University of Amsterdam., Quispel E; University of Amsterdam., Cappaert N; University of Amsterdam., Scholte HS; University of Amsterdam.
Publikováno v:
Journal of cognitive neuroscience [J Cogn Neurosci] 2024 Mar 01; Vol. 36 (3), pp. 551-566.
Autor:
Sörensen LKA; Department of Psychology, University of Amsterdam, Amsterdam, Netherlands.; Amsterdam Brain & Cognition (ABC), University of Amsterdam, Amsterdam, Netherlands., Bohté SM; Machine Learning Group, Centrum Wiskunde & Informatica, Amsterdam, Netherlands.; Swammerdam Institute of Life Sciences (SILS), University of Amsterdam, Amsterdam, Netherlands.; Bernoulli Institute, Rijksuniversiteit Groningen, Groningen, Netherlands., de Jong D; Istituto Italiano di Tecnologia, Center for Translational Neurophysiology of Speech and Communication (CTNSC), Ferrara, Italy.; Università di Ferrara, Dipartimento di Scienze Biomediche e Chirurgico Specialistiche, Ferrara, Italy., Slagter HA; Department of Experimental and Applied Psychology, Vrije Universiteit Amsterdam, Amsterdam, Netherlands.; Institute of Brain and Behaviour Amsterdam, Vrije Universiteit Amsterdam, Amsterdam, Netherlands., Scholte HS; Department of Psychology, University of Amsterdam, Amsterdam, Netherlands.; Amsterdam Brain & Cognition (ABC), University of Amsterdam, Amsterdam, Netherlands.
Publikováno v:
PLoS computational biology [PLoS Comput Biol] 2023 Jun 09; Vol. 19 (6), pp. e1011169. Date of Electronic Publication: 2023 Jun 09 (Print Publication: 2023).
Autor:
Snoek L; Department of Psychology, University of Amsterdam, Amsterdam, Netherlands.; School of Psychology and Neuroscience, University of Glasgow, Glasgow, UK., Jack RE; School of Psychology and Neuroscience, University of Glasgow, Glasgow, UK., Schyns PG; School of Psychology and Neuroscience, University of Glasgow, Glasgow, UK., Garrod OGB; School of Psychology and Neuroscience, University of Glasgow, Glasgow, UK., Mittenbühler M; Department of Psychology, University of Amsterdam, Amsterdam, Netherlands.; Department of Computer Science, University of Tübingen, Tübingen, Germany., Chen C; School of Psychology and Neuroscience, University of Glasgow, Glasgow, UK., Oosterwijk S; Department of Psychology, University of Amsterdam, Amsterdam, Netherlands., Scholte HS; Department of Psychology, University of Amsterdam, Amsterdam, Netherlands.
Publikováno v:
Science advances [Sci Adv] 2023 Feb 10; Vol. 9 (6), pp. eabq8421. Date of Electronic Publication: 2023 Feb 10.