Zobrazeno 1 - 10
of 235
pro vyhledávání: '"Scholte, R."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Van der Helm, G. H. P., Klapwijk, G.J., Roest, J. J., Kuiper, C. H. Z., Scholte, R. H. J., Stams, G. J. J. M.
Publikováno v:
British Journal of Special Education; Mar2024, Vol. 51 Issue 1, p60-70, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hop, W C, Opmeer, B C, Reitsma, J B, Scholte, R A, Waltmann, E W H, Legemate, D A, Bartelsman, J F, Meijer, D W, de Brouwer, M, van Dalen, J, Durbridge, M, Geerdink, M, Ilbrink, G J, Mehmedovic, S, Middelhoek, P, Di Saverio, Salomone, Boom, M J, Consten, E C J, van der Bilt, J D W, van Olden, G D J, Stam, M A W, Verweij, M S, Busch, O R C, Buskens, C J, El-Massoudi, Y, Kluit, A B, van Rossem, C C, Schijven, M P, Tanis, P J, Unlu, C, Gerhards, M F, Karsten, T M, de Nes, L C, Rijna, H, van Wagensveld, B A, Koffeman, G I, Steller, E P, Tuynman, J B, Bruin, S C, van der Peet, D L, Blanken-Peeters, C F J M, Cense, H A, Jutte, E, Crolla, R M P H, van der Schelling, G P, van Zeeland, M, de Graaf, E J R, Groenendijk, R P R, Vermaas, M, Schouten, O, de Vries, M R, Prins, H A, Lips, D J, Bosker, R J I, van der Hoeven, J A B, Diks, J, Plaisier, P W, Kruyt, P M, Sietses, C, Stommel, M W J, Nienhuijs, S W, de Hingh, I H J T, Luyer, M D P, van Montfort, G, Ponten, E H, Smulders, J F, van Duyn, E B, Klaase, J M, Swank, D J, Ottow, R T, Stockmann, H B A C, Vermeulen, J, Vuylsteke, R J C L M, Belgers, H J, Fransen, S, von Meijenfeldt, E M, Sosef, M N, van Geloven, A A W, Hendriks, E R, ter Horst, B, Leeuwenburgh, M M N, van Ruler, O, Vogten, J M, Vriens, E J C, Westerterp, M, Eijsbouts, Q A J, Bentohami, A, Bijlsma, T S, de Korte, N, Nio, D, Govaert, M J P M, Joosten, J J A, Tollenaar, R A E M, Stassen, L P S, Wiezer, M J, Hazebroek, E J, Smits, A B, van Westreenen, H L, Lange, J F, Brandt, A, Nijboer, W N, Toorenvliet, B R, Weidema, W F, Coene, P P L O, Mannaerts, G H H, den Hartog, D, de Vos, R J, Zengerink, J F, Hoofwijk, A G M, Hulsewé, K W E, Melenhorst, J, Stoot, J H M B, Steup, W H, Huijstee, P J, Merkus, J W S, Wever, J J, Maring, J K, Heisterkamp, J, van Grevenstein, W M U, Vriens, M R, Besselink, M G H, Borel Rinkes, I H M, Witkamp, A J, Slooter, G D, Konsten, J L M, Engel, A F, Pierik, E G J M, Frakking, T G, van Geldere, D, Patijn, G A, D'Hoore, A J L, de Buck van Overstraeten, A, Miserez, M, Terrasson, I, Wolthuis, A, De Blasiis, M G, Vennix, Sandra, Musters, Gijsbert D, Mulder, Irene M, Swank, Hilko A, Consten, Esther C, Belgers, Eric H, van Geloven, Anna A, Gerhards, Michael F, Govaert, Marc J, van Grevenstein, Wilhelmina M, Hoofwijk, Anton G, Kruyt, Philip M, Nienhuijs, Simon W, Boermeester, Marja A, Vermeulen, Jefrey, van Dieren, Susan, Lange, Johan F, Bemelman, Willem A
Publikováno v:
In The Lancet 26 September-2 October 2015 386(10000):1269-1277
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Mindfulness-based stress reduction intervention for elementary school teachers: a mixed method study
Autor:
Lensen, J. H., Stoltz, S. E.M.J., Kleinjan, M., Speckens, A. E.M., Kraiss, J. T., Scholte, R. H.J., Leerstoel Finkenauer, Youth in Changing Cultural Contexts
Publikováno v:
Trials, 22:826. BioMed Central Ltd.
Trials
Trials, 22, 1. BioMed Central
Trials, 22
Trials, Vol 22, Iss 1, Pp 1-10 (2021)
Trials
Trials, 22, 1. BioMed Central
Trials, 22
Trials, Vol 22, Iss 1, Pp 1-10 (2021)
BackgroundIn the Netherlands, more than half of the teachers working in primary education experience high levels of work stress. Compared to other professions, teachers are more likely to drop out from work and develop mental illnesses. Almost one in
Autor:
Hoek, Vincent T., Edomskis, Pim P., Stark, Pieter W., Lambrichts, Daniel P. V., Draaisma, Werner A., Consten, Esther C. J., Lange, Johan F., Bemelman, Willem A., The LADIES trial collaborators, Hop, W C, Opmeer, B C, Reitsma, J B, Scholte, R A, Waltmann, E W H, Legemate, A, Bartelsman, J F, Meijer, D W, de Brouwer, M, van Dalen, J, Durbridge, M
Publikováno v:
Surgical Endoscopy & Other Interventional Techniques; Oct2022, Vol. 36 Issue 10, p7764-7774, 11p
Publikováno v:
Tijdschrift voor Orthopedagogiek, 60, 11-19
Tijdschrift voor Orthopedagogiek, 60, 3, pp. 11-19
de Swart, F, Scholte, R H J & Burk, W J 2021, ' Conflict met de leerkracht? Het belang van leerkracht-leerlingrelaties in het speciaal onderwijs ', Tijdschrift voor Orthopedagogiek .
Vrije Universiteit Amsterdam
Tijdschrift voor Orthopedagogiek
Tijdschrift voor Orthopedagogiek, 60, 3, pp. 11-19
de Swart, F, Scholte, R H J & Burk, W J 2021, ' Conflict met de leerkracht? Het belang van leerkracht-leerlingrelaties in het speciaal onderwijs ', Tijdschrift voor Orthopedagogiek .
Vrije Universiteit Amsterdam
Tijdschrift voor Orthopedagogiek
Item does not contain fulltext 9 p.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a861481e4bc606605de3dde86389891e
http://hdl.handle.net/2066/234247
http://hdl.handle.net/2066/234247