Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"Scholle, Oliver"'
Autor:
Schüz, Benjamin1 (AUTHOR) benjamin.schuez@uni-bremen.de, Scholle, Oliver2 (AUTHOR), Haug, Ulrike2,3 (AUTHOR), Tillmann, Roland4 (AUTHOR), Jones, Christopher1,5 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Health Services Research. 5/14/2024, Vol. 24 Issue 1, p1-13. 13p.
Autor:
Scholle, Oliver1 (AUTHOR), Rasmussen, Lotte2 (AUTHOR), Reilev, Mette2 (AUTHOR), Viebrock, Jost3 (AUTHOR), Haug, Ulrike1,4 (AUTHOR) haug@leibniz-bips.de
Publikováno v:
Infectious Diseases & Therapy. Feb2024, Vol. 13 Issue 2, p299-312. 14p.
Autor:
Bachmann, Christian J1 christian.bachmann@uniklinik-ulm.de, Scholle, Oliver2, Bliddal, Mette3,4, dosReis, Susan5, Odsbu, Ingvild6, Skurtveit, Svetlana6, Wesselhoeft, Rikke4,7, Vivirito, Annika8, Zhang, Chengchen5, Scott, Stephen9,10
Publikováno v:
Child & Adolescent Psychiatry & Mental Health. 1/28/2024, Vol. 18 Issue 1, p1-11. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wharton, Gerold T., Becker, Claudia, Bennett, Dimitri, Burcu, Mehmet, Bushnell, Greta, Ferrajolo, Carmen, Kaplan, Sigal, McMahon, Ann W., Movva, Naimisha, Raman, Sudha R., Scholle, Oliver, Suh, Mina, Sun, Jenny W., Horton, Daniel B.
Publikováno v:
Pharmacoepidemiology & Drug Safety; Jan2024, Vol. 33 Issue 1, p1-13, 13p
Autor:
Dörks, Michael, Bachmann, Christian J., Below, Maike, Hoffmann, Falk, Paschke, Lena M., Scholle, Oliver
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry; 2023, p1-10, 10p
Autor:
Rezat, Sara, Scholle, Oliver
Im Beitrag wird ein digitales Tool zur fächerübergreifenden Förderung von Textkompetenzen vorgestellt. Zunächst werden die Funktionen des Tools beschrieben und das zugrundeliegende tool-based task Design erläutert. Anhand eines Lehr-Lern-Arrange
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::cf53640040e0652dcb02d1f142527d7f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.