Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Schollar‐Root, Olivia"'
Autor:
Peach, Natalie, Kihas, Ivana, Isik, Ashling, Cassar, Joanne, Barrett, Emma Louise, Cobham, Vanessa, Back, Sudie E., Perrin, Sean, Bendall, Sarah, Brady, Kathleen, Ross, Joanne, Teesson, Maree, Bezzina, Louise, Dobinson, Katherine A., Schollar-Root, Olivia, Milne, Bronwyn, Mills, Katherine L.
Publikováno v:
Advances in Dual Diagnosis, 2024, Vol. 17, Issue 2, pp. 54-71.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ADD-11-2023-0021
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mills, Katherine, Barrett, Emma, Back, Sudie, Cobham, Vanessa, Bendall, Sarah, Perrin, Sean, Brady, Kathleen, Ross, Joanne, Peach, Natalie, Kihas, Ivana, Cassar, Joanne, Schollar-Root, Olivia, Teesson, Maree
Publikováno v:
BMJ Open; 10, no e043742 (2020)
Introduction: Post-traumatic stress disorder (PTSD) and substance use disorder frequently co-occur and tend to have their onset during adolescence. Although research has highlighted the importance of treating these disorders in an integrated fashion,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1110::afafb731695c94e8db60ab69f332835c
https://lup.lub.lu.se/record/4d06820a-53d5-4ee1-a190-e94ea6656a35
https://lup.lub.lu.se/record/4d06820a-53d5-4ee1-a190-e94ea6656a35
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dadds, Mark1 mark.dadds@sydney.edu.au, Schollar-Root, Olivia1, Lenroot, Rhoshel1, Moul, Caroline1, Hawes, David2
Publikováno v:
European Child & Adolescent Psychiatry. Oct2016, Vol. 25 Issue 10, p1081-1089. 9p. 4 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.