Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"Scholarly impact assessment"'
Publikováno v:
Scientometrics. 118:453-478
Scholarly impact assessment has always been a hot issue. It has played an important role in evaluating researchers, scientific papers, scientific teams, and institutions within science of science. Scholarly impact assessment is also used to address f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frosch, DL; Saxbe, D; Tomiyama, AJ; Glenn, BA; Low, CA; Hanoch, Y; et al.(2010). Assessing the Scholarly Impact of Health Psychology: A Citation Analysis of Articles Published From 1993 to 2003. Health Psychology, 29(5), 555-562. doi: 10.1037/a0020750. UCLA: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/2xf2x9hs
Objective: We conducted a citation analysis to explore the impact of articles published in Health Psychology and determine whether the journal is fulfilling its stated mission. Design: Six years of articles (N = 408) representing three editorial tenu
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::7bfeaff82c7e0360c9293e095dc35d61
http://www.escholarship.org/uc/item/2xf2x9hs
http://www.escholarship.org/uc/item/2xf2x9hs
Autor:
Daniella Meeker, A. Janet Tomiyama, Yaniv Hanoch, Sarosh J. Motivala, Dominick L. Frosch, Beth A. Glenn, Carissa A. Low, Darby E. Saxbe
Publikováno v:
Health psychology : official journal of the Division of Health Psychology, American Psychological Association, vol 29, iss 5
Objective: We conducted a citation analysis to explore the impact of articles published in Health Psychology and determine whether the journal is fulfilling its stated mission. Design: Six years of articles (N 408) representing three editorial tenure
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b1df121425ce9fe38e8b00428f5c52bb
https://escholarship.org/uc/item/2xf2x9hs
https://escholarship.org/uc/item/2xf2x9hs
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.