Zobrazeno 1 - 10
of 351
pro vyhledávání: '"Scholarly activity"'
Autor:
Caitlin Brandenburg, Joanne Hilder, Christy Noble, Rhea Liang, Kirsty Forrest, Hitesh Joshi, Gerben Keijzers, Sharon Mickan, David Pearson, Ian A. Scott, Emma Veysey, Paulina Stehlik
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Background Many medical trainees, prior to achieving specialist status, are required to complete a mandatory research project, the usefulness of which has been debated. The aim of this study was to gain an in-depth understanding of trainees
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f41dd5b31148431488e827262e03c087
Autor:
Ivan Bandovic, James T. Layson, Jacob Waldron, Valerie Davidson, Adrian Olson, Adam Fahs, Paul W Knapp, Alan Afsari, Benjamin Best
Publikováno v:
Journal of Orthopaedic Reports, Vol 3, Iss 3, Pp 100322- (2024)
Introduction: For many decades, a common Accreditation Council for Graduate Medical Education (ACGME) citation for community based orthopaedic residency programs has been a lack of scholarly activity. Many obstacles have been cited in the literature
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/348284b9f2d44766a7d6c56c5f8b98f6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
World Neurosurgery: X, Vol 23, Iss , Pp 100364- (2024)
Background: Neurological surgery remains one of the most competitive specialties with a match rate of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c52e7cd5b88c40648ce6f063a1c7ba19
Autor:
Jason T. Blackard, Jacqueline M. Knapke, Stephanie Schuckman, Jennifer Veevers, William D. Hardie, Ruchi Yadav, Alexa Kahn, Patrick Lee, Sima Terebelo, Patrick H. Ryan
Publikováno v:
Journal of Clinical and Translational Science, Vol 8 (2024)
Scholarly activity is a key component of most residency programmes. To establish fundamental research skills and fill gaps within training curricula, we developed an online, asynchronous set of modules called Research 101 to introduce trainees to var
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a842e8dd8d294b4f9c22edd8896ab1e1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
OTO Open, Vol 7, Iss 1, Pp n/a-n/a (2023)
Abstract Selecting qualified candidates each year for residency positions has become more difficult in recent years, due to the sharp increase in Otolaryngology applicants. Although there are objective measures that can be used to directly compare me
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6784aed778a04f7db0e32d2d41f5559e
Autor:
Jason T. Blackard, Jacqueline M. Knapke, Stephanie Schuckman, Jennifer Veevers, William D. Hardie, Patrick H. Ryan
Publikováno v:
Journal of Clinical and Translational Science, Vol 7 (2023)
Abstract Introduction: Research is an important aspect of many students’ training. However, formal research training is rarely included in curricula. Thus, we developed an online, asynchronous series of modules to introduce trainees to multiple to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fbf66ddade5d44c8aee40ced1448dcfc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.