Zobrazeno 1 - 10
of 662
pro vyhledávání: '"Schofield, L"'
Autor:
Schofield, L. A.
Vegetation structure provides a direct link between forest ecosystem productivity and earth-atmosphere fluxes, and is both a result and driver of these interactions. Therefore, the ability to collect objective, quantitative and three-dimensional meas
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.693039
Perceptions of Digital Teaching During COVID-19; A National Survey of 359 Internal Medicine Trainees
Autor:
Sivananthan A, Nicholas V, Kerry G, Harlow C, Saha P, Younan HC, Williams S, David L, Lisk C, Schofield L
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 13, Pp 641-647 (2022)
Arun Sivananthan1,2 *, Victoria Nicholas3 *, Georgina Kerry,4 Christopher Harlow,5 Pratyasha Saha,6 Helen-Cara Younan,7 Stephanie Williams,8 Lewis David,9 Clifford Lisk,10 Louise Schofield11 1Institute of Global Health Innovation, Imperial Co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6ecdbae9a07a42da816ed309950ef7a2
Publikováno v:
In Public Health December 2021 201:61-68
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.