Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Schoenrock, Andreas"'
Publikováno v:
Journal of Marketing Management; Feb2020, Vol. 36 Issue 1/2, p176-209, 34p, 2 Diagrams, 5 Charts, 3 Graphs
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the 25th Anniversary Conference of the European Society for the Cognitive Sciences of Music (ESCOM): “The expressive interaction with music”
This paper describes the concept of applying automatic music recommendation to the audio branding domain. We describe our approach of developing a prediction model for the perceived expressive content of music which is based on a large-scale listenin
Autor:
Egermann, Hauke Wolfgang, Lepa, Steffen, Herzog, Martin, Schoenrock, Andreas, Steffens, Jochen
Publikováno v:
Jahrestagung der Deutschen Gesellschaft für Musikpsychologie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::f6648da4d7b4f778c3f24f014ce7de3b
https://eprints.whiterose.ac.uk/121049/1/DGM_2017_Abstract_ABC_Dj.pdf
https://eprints.whiterose.ac.uk/121049/1/DGM_2017_Abstract_ABC_Dj.pdf
How does one deal with the digitalisation of an industry when practice is overtaking itself so quickly, as the music industry has experienced in the past twenty years? On the one hand, by questioning the causes of change and, on the other hand, by de
Das Engagement von und für Geflüchtete steht im Mittelpunkt des Jahrbuchs für Engagementpolitik 2017. Darin werden Bedarfe und Rahmenbedingungen des bürgerschaftlichen Engagements in den Blick genommen, damit dieses nachhaltig – auch in Fragen