Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Schoeneberger, Jason"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schoeneberger, Jason A.
Publikováno v:
The Journal of Experimental Education, 2016 Jan 01. 84(2), 373-397.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44011745
Autor:
SCHOENEBERGER, JASON A.
Publikováno v:
The Clearing House, 2012 Jan 01. 85(1), 7-14.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23212842
Publikováno v:
The Clearing House, 2012 Jan 01. 85(5), 179-185.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23268422
The Role of Local Facilitators in Scaling up a Well-Specified Teacher Professional Learning Program.
Publikováno v:
Investigations in Mathematics Learning; 2023, Vol. 15 Issue 2, p149-167, 19p
Autor:
TINGLE, LYNNE R.1, SCHOENEBERGER, JASON1, SCHOOLS, CHARLOTTE-MECKLENBURG1 rfalgozz@uncc.edu, WANG, CHUANG1, ALGOZZINE, BOB1, KERR, ELIZABETH1
Publikováno v:
Education. Winter2012, Vol. 133 Issue 2, p367-382. 16p. 4 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Children & Schools; Jul2015, Vol. 37 Issue 3, p145-153, 9p