Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"Schoegel, Marcus"'
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 2020 Oct 01. 57(5), 917-936.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27181458
Publikováno v:
Journal of Marketing, 2019 May 01. 83(3), 1-21.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26973064
Publikováno v:
In Journal of Retailing June 2015 91(2):309-325
Publikováno v:
In Journal of Retailing and Consumer Services May 2012 19(3):368-379
Supplemental Material, Face_Forward_-_Web_Appendix_PDF for Face Forward: How Employees’ Digital Presence on Service Websites Affects Customer Perceptions of Website and Employee Service Quality by Dennis Herhausen, Oliver Emrich, Dhruv Grewal, Petr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e1e45ccdd9e5caf3ebaef15bf9546c74
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental Material, DS_10.1177_0022242918822300 for Detecting, Preventing, and Mitigating Online Firestorms in Brand Communities by Dennis Herhausen, Stephan Ludwig, Dhruv Grewal, Jochen Wulf, and Marcus Schoegel in Journal of Marketing
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5df7b8b09c4a31f1a4e427b015671a2a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Arndt, Oliver H.1 oliver.arndt@unisg.ch, Schoegel, Marcus1
Publikováno v:
AMA Winter Academic Conference Proceedings. 2009, Vol. 20, p162-163. 2p.