Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Schocken Dawn"'
Publikováno v:
Journal of Emergencies, Trauma and Shock, Vol 2, Iss 2, Pp 85-88 (2009)
Background: Hi-fidelity simulation is becoming accepted as a teaching tool for medical providers. Advanced simulations allow educators to test difficult clinical scenarios. The goal of this study was to test the diagnostic and treatment skills of a t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6244e814c4b24081b4789a4ff021e3e0
Autor:
Nemov, Valerie, Feldtmann, Erik, Busch, Presley G., Kiluk, Vinita, Galligan, Andrew, Weiss, Amy, Coon, Scott, Miranda, Aimon C., Schocken, Dawn, Serag-Bolos, Erini S.
Publikováno v:
In Journal of Interprofessional Education & Practice December 2023 33
Publikováno v:
In Journal of Adolescent Health April 2022 70(4) Supplement:S60-S61
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Breitbach, Anthony P., Richardson, Russ, Berry, David C., Eberman, Lindsey E., Emineth, Kari K., Esparza, Shandra D., Goeckel, Carolyn, Harling, Hugh W., Harter, Rod A., Jarriel, Mandy, Kahanov, Leamor, Klossner, Joanne, Odai, Michelle L., Pascale, Aimee, Rizzo, Christopher, Schellhase, Kristen C., Schocken, Dawn M., Snyder, Melissa, Swann, Elizabeth, Thompson, Adam J.
Publikováno v:
Athletic Training Education Journal (Allen Press Publishing Services Inc.); Apr-Jun2015, Vol. 10 Issue 2, p170-182, 13p
Autor:
DeClue, Terry J., Schocken, Dawn M.
Publikováno v:
Clinical Pediatrics; Jun1991, Vol. 30 Issue 6, p340-342, 3p, 1 Graph
Publikováno v:
American Journal of Diseases of Children; November 1991, Vol. 145 Issue: 11 p1266-1268, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.