Zobrazeno 1 - 10
of 226
pro vyhledávání: '"Schoch, M."'
Autor:
Schoch, M, Lawanyawatna, S
Publikováno v:
IOP Conference Series: Earth & Environmental Science; 2024, Vol. 1361 Issue 1, p1-12, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The COVID-19 pandemic has caused an unprecedented surge in digital communication and collaboration. While a rich body of knowledge exists on IS use, our understanding of changes in post-adoptive use behaviour regarding communication and collaboration
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______610::e9c594dfaa974f374b03021844ac2fa5
https://publica.fraunhofer.de/handle/publica/428475
https://publica.fraunhofer.de/handle/publica/428475
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
In this paper we want to challenge two leading acquisitionist approaches or model types, namely usage-based and nativist models, and argue in favour of a constructivist model of autopoiesis. Our area of investigation is morphology in its major compon
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::a904b0293d1c23d758e5b182c4478818
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2993252
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:2993252
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.