Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Schnyder, Inge"'
Autor:
Flunger, Barbara, Trautwein, Ulrich, Nagengast, Benjamin, Lüdtke, Oliver, Niggli, Alois, Schnyder, Inge
Publikováno v:
In Contemporary Educational Psychology January 2017 48:1-15
Autor:
Flunger, Barbara, Trautwein, Ulrich, Nagengast, Benjamin, Lüdtke, Oliver, Niggli, Alois, Schnyder, Inge
Publikováno v:
In Learning and Instruction October 2015 39:97-106
Autor:
Dumont, Hanna, Trautwein, Ulrich, Lüdtke, Oliver, Neumann, Marko, Niggli, Alois, Schnyder, Inge
Publikováno v:
In Contemporary Educational Psychology 2012 37(1):55-69
Autor:
Flunger, B., Trautwein, Ulrich, Nagengast, Benjamin, Lüdtke, Oliver, Niggli, Alois, Schnyder, Inge, Leerstoel van Gog, Education and Learning: Development in Interaction
Publikováno v:
Journal of Experimental Education, 89(1), 209. Routledge
The present study illustrates the utility of applying multilevel mixture models in educational research, using data on the homework behavior of 1,812 Swiss eighth-grade students in French as a second language. A previous person-centered study identif
Publikováno v:
In Contemporary Educational Psychology 2009 34(1):77-88
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This article examines the availability of empirical findings that cast light on the teacher’s role in the context of homework. The determinants of homework behavior are considered in terms of teacher beliefs, on the one hand, and students’ indivi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______805::20198ee19a501e508d28b9debb521c43
http://doc.rero.ch/record/235687/files/16Niggli_Trautwein_Schnyder_Rolle_Lehrpersonen_Hausaufgaben_EP2010_1.pdf
http://doc.rero.ch/record/235687/files/16Niggli_Trautwein_Schnyder_Rolle_Lehrpersonen_Hausaufgaben_EP2010_1.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.