Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Schneider, Ramona"'
Autor:
Újvári, Gábor, Schneider, Ramona, Stevens, Thomas, Rinyu, László, Ilona Kiss, Gabriella, Buylaert, Jan-Pieter, Sean Murray, Andrew, Challier, Amélie J.M., Kurbanov, Redzhep, Khormali, Farhad, Benedek, Judit, Temovski, Marjan, Vargas, Danny, Palcsu, László
Publikováno v:
In Geochimica et Cosmochimica Acta 1 December 2024 386:110-126
Autor:
Rasmussen, Christian F., Christiansen, Hanne H., Buylaert, Jan-Pieter, Cunningham, Alastair, Schneider, Ramona, Knudsen, Mads F., Stevens, Thomas
Publikováno v:
In Quaternary Science Reviews 15 June 2023 310
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abendroth-Timmer, Dagmar, Aguilar, José, Brudermann, Cédric, Miras, Grégory, Schneider, Ramona, Fäcke, Christiane, Narcy-Combes, Marie-Françoise, Breidbach, Stephan
Für die Abfassung des dritten Bandes von LEM freuen wir uns, eine Gruppe von Forscher*innen von Langscape begrüßen zu dürfen: Prof. Dr. Dagmar Abendroth-Timmer vom Romanischen Seminar der Universität Siegen, Dr. José Aguilar von der Abteilung F
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::02672f07aae3e04ae1694358f8a044a5
Communication situations in multilingual projects are characterised by unequal linguistic competence of the participants – concerning L1 and/or other languages (LX). We will analyse data from a virtual project of the University of Siegen and the So
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______133::db42ef476e5f64bbf6adb3ffca62ac3b
http://edoc.hu-berlin.de/18452/24156
http://edoc.hu-berlin.de/18452/24156
This article reports on methodological challenges in digital learning settings based on multimodal data from a French-German telecollaboration project in foreign language teacher education (CONFORME). We assume that digital research contexts differ t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______133::c588db7dc9fdc9d253d664d0012e44e3
http://edoc.hu-berlin.de/18452/22960
http://edoc.hu-berlin.de/18452/22960
Autor:
Abendroth-Timmer, Dagmar, Aguilar Río, Jose Ignacio, Miras, Grégory, Brudermann, Cédric, Schneider, Ramona
Publikováno v:
3, Language Education and Multilingualism The Langscape Journal, 2021
International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::010010a05c8eb30e25ff6912ca1bfb2d
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-03151400
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-03151400