Zobrazeno 1 - 10
of 381
pro vyhledávání: '"Schneider, Phyllis"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Jul2021, Vol. 64 Issue 7, p2776-2785. 10p. 1 Chart.
Publikováno v:
Language, Speech & Hearing Services in Schools. Jan2021, Vol. 52 Issue 1, p354-368. 15p. 7 Charts.
Autor:
Guo, Ling-Yu, Schneider, Phyllis
Purpose: To determine the diagnostic accuracy of the finite verb morphology composite (FVMC), number of errors per C-unit (Errors/CU), and percent grammatical C-units (PGCUs) in differentiating school-aged children with language impairment (LI) and t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9eab16d4f4f5c2b845a0535c0d11f485
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Purpose: This study provided reference data and examined psychometric properties for clausal density (CD; i.e., number of clauses per utterance) in children between ages 4 and 9 years from the database of the Edmonton Narrative Norms Instrument (ENNI
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1a2eaaed1bc53a10fc3f69e5f7423ac1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.