Zobrazeno 1 - 10
of 160
pro vyhledávání: '"Schmied, Emily A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schmied, Emily A. a, b, ⁎, Harrison, Elizabeth M. c, d, e, Easterling, Alexandra P. c, d, e, Hurtado, Suzanne L. e, Glickman, Gena L. c, f
Publikováno v:
In Sleep Health: Journal of the National Sleep Foundation October 2022 8(5):542-550
Autor:
Schmied, Emily A.1,2 (AUTHOR) eschmied@sdsu.edu, Jun, Hee‐Jin1,2 (AUTHOR), Glassman, Lisa H.3,4,5 (AUTHOR), Pippard, Nicole6 (AUTHOR), Walter, Kristen H.1,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Traumatic Stress. Apr2023, Vol. 36 Issue 2, p310-324. 15p. 5 Charts.
Autor:
Schmied, Emily A., Chuang, Emmeline, Madanat, Hala, Moody, Jamie, Ibarra, Leticia, Ortiz, Kenia, Macias, Karla, Ayala, Guadalupe X.
Publikováno v:
Health Promotion Practice, 2018 Nov 01. 19(6), 905-914.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27008397
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schmied, Emily A1,2,3 (AUTHOR), Martin, Robyn M1,2 (AUTHOR), Harrison, Elizabeth M1,2 (AUTHOR), Perez, Vanessa G1,2 (AUTHOR), Thomsen, Cynthia J2 (AUTHOR), Englert, Robyn M4,5 (AUTHOR), M Harrison, Elizabeth4,5 (AUTHOR), G Perez, Vanessa4,5 (AUTHOR), J Thomsen, Cynthia5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Military Medicine. May/Jun2021, Vol. 186 Issue 5/6, pe512-e524. 13p.
Publikováno v:
Health Education & Behavior, 2015 Oct 01. 42(5), 583-592.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45088404