Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"Schmidtkunz K"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wagner, T, Greschik, H, Burgahn, T, Schmidtkunz, K, Schott, A, McMillan, J, Baranauskienė, L, Xiong, Y, Fedorov, O, Jin, J, Oppermann, U, Matulis, D, Schüle, R, Jung, M
Publikováno v:
Nucleic acids research, Oxford : Oxford University Press, 2016, Vol. 44, 9, p. 1-22
Nucleic Acids Research
Nucleic Acids Research
Epigenetic modifications of histone tails play an essential role in the regulation of eukaryotic transcription. Writer and eraser enzymes establish and maintain the epigenetic code by creating or removing posttranslational marks. Specific binding pro
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::da1e3b54ee695458787ace14c72283c5
https://repository.vu.lt/VU:ELABAPDB19526469&prefLang=en_US
https://repository.vu.lt/VU:ELABAPDB19526469&prefLang=en_US
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.