Zobrazeno 1 - 10
of 118
pro vyhledávání: '"Schmid-Leiman"'
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2022, Vol. 40, Issue 4, pp. 513-526.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MIP-01-2022-0025
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
The low- and higher-order factor structure of symptoms in patients with a first episode of psychosis
Publikováno v:
In Schizophrenia Research June 2013 147(1):116-124
Publikováno v:
In Journal of Anxiety Disorders 2010 24(1):23-29
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gary L. Canivez, Thierry Lecerf
Publikováno v:
Assessment (2021) pp. 1-17
This study investigated the factor structure of the French Wechsler Intelligence Scale for Children–Fifth Edition with five standardization sample age groups (6-7, 8-9, 10-11, 12-13, 14-16 years) using hierarchical exploratory factor analysis follo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::c50945712929edbd54b0913ce3cccf53
https://archive-ouverte.unige.ch/unige:151641
https://archive-ouverte.unige.ch/unige:151641
Autor:
García Garzon, Eduardo, Nieto, María Dolores, Garrido, Luis Eduardo, Abad García, Francisco José
Background: Due to its fl exibility and statistical properties, bi-factor Exploratory Structural Equation Modeling (bi-factor ESEM) has become an often-recommended tool in psychometrics. Unfortunately, most recent methods for approximating these stru
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1371::95b842b814a0625dd84a638ed8f19a9d
https://hdl.handle.net/10486/706553
https://hdl.handle.net/10486/706553
Autor:
Thierry Lecerf, Gary L. Canivez
Publikováno v:
Psychological Assessment (2018)
Interpretation of the French Wechsler Intelligence Scale for Children-Fifth Edition (French WISC-V; Wechsler, 2016a) is based on a 5-factor model including Verbal Comprehension (VC), Visual Spatial (VS), Fluid Reasoning (FR), Working Memory (WM), and
Publikováno v:
In Journal of School Psychology 2007 45(4):439-456