Zobrazeno 1 - 10
of 139
pro vyhledávání: '"Schmid, Richard"'
Autor:
Schmid, Richard F., Borokhovski, Eugene, Bernard, Robert M., Pickup, David I., Abrami, Phillip C.
Publikováno v:
In Computers and Education Open 15 December 2023 5
Autor:
Tamim, Rana M., Bernard, Robert M., Borokhovski, Eugene, Abrami, Philip C., Schmid, Richard F.
Publikováno v:
Review of Educational Research, 2011 Mar 01. 81(1), 4-28.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23014286
Publikováno v:
American Educational Research Journal, 1977 Apr 01. 14(2), 115-123.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1162704
Autor:
Bekkouche, Nadine S. (AUTHOR) nadine.bekkouche@mail.concordia.ca, Schmid, Richard F. (AUTHOR) richard.schmid@concordia.ca, Carliner, Saul (AUTHOR) saul.carliner@concordia.ca
Publikováno v:
Performance Improvement Quarterly. Jan2022, Vol. 34 Issue 4, p547-572. 26p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zips, Sabine, Hiendlmeier, Lukas, Weiß, Lennart Jakob Konstantin, Url, Heike, Teshima, Tetsuhiko F., Schmid, Richard, Eblenkamp, Markus, Mela, Petra, Wolfrum, Bernhard
Publikováno v:
ACS Applied Polymer Materials; 1/11/2022, Vol. 4 Issue 1, p243-258, 16p
Publikováno v:
Journal of Higher Education Theory & Practice; 2021, Vol. 21 Issue 10, p178-197, 20p
Autor:
Winer, Laura R., Schmid, Richard F.
The present study maintains that consistently effective leaming materialscan best be generated if the prescriptions instructional designers use are founded on learning theory. It is also considered critical that cognitive processes central to the tas
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::08dae90451f36c1abf7356ae681057ed
Publikováno v:
Journal of Research on Technology in Education. Fall2008, Vol. 41 Issue 1, p63-84. 22p.