Zobrazeno 1 - 10
of 106
pro vyhledávání: '"Schmalz, Xenia"'
Publikováno v:
In Cortex July 2022 152:1-20
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Annals of Dyslexia, 2020 Jul 01. 70(2), 180-199.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48724786
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Annals of Dyslexia, 2017 Jul 01. 67(2), 147-162.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48693768
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Leung, Anna Yi, Schmalz, Xenia
Publikováno v:
Proceedings of the Annual Meeting of the Cognitive Science Society, vol 45, iss 45
As a prime step in the empirical research cycle, we rely on language to define the constituted concepts. In the plethora of scholarly output, we often find a wide range of discrepant definitions of a given concept manifested by varied linguistic expr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::51e36c2dece3feab1b39150b053067cd
https://escholarship.org/uc/item/2c80j0rx
https://escholarship.org/uc/item/2c80j0rx
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Since the outbreak of the COVID-19 pandemic, the need for computerized tests for web-based cognitive psychology experiments has risen (O'Connor et al., 2020). Additionally, it is a status quo that there is a lack of open-source, validated cognitive t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f20987470760030618bd5a0decc0c173
Autor:
SCHMALZ, XENIA1 xenia.schmalz@gmail.com, SCHULTE-KÖRNE, GERD1, DE SIMONE, ELISABETTA1, MOLL, KRISTINA1
Publikováno v:
Journal of Cognition. 2021, Vol. 4 Issue 1, p1-14. 14p.