Zobrazeno 1 - 10
of 88
pro vyhledávání: '"Schlosser PM"'
Autor:
Brozek, JL, Canelo-Aybar, C, Akl, EA, Bowen, JM, Bucher, J, Chiu, WA, Cronin, MTD, Djulbegovic, B, Falavigna, M, Guyatt, GH, Gordon, AA, Boon, MH, Hutubessy, RCW, Joore, MA, Katikireddi, V, LaKind, J, Langendam, M, Manja, V, Magnuson, K, Mathioudakis, AG, Meerpohl, J, Mertz, D, Mezencev, R, Morgan, R, Morgano, GP, Mustafa, R, O'Flaherty, M, Patlewicz, G, Riva, JJ, Posso, M, Rooney, A, Schlosser, PM, Schwartz, L, Shemilt, I, Tarride, J-E, Thayer, KA, Tsaioun, K, Vale, L, Wambaugh, J, Wignall, J, Williams, A, Xie, F, Zhang, Y, Schünemann, HJ, GRADE Working Group
Publikováno v:
Journal of Clinical Epidemiology, 129, 138-150. Elsevier Science
JOURNAL OF CLINICAL EPIDEMIOLOGY
r-IIB SANT PAU. Repositorio Institucional de Producción Científica del Instituto de Investigación Biomédica Sant Pau
instname
Journal of clinical epidemiology, 129, 138-150. Elsevier USA
J Clin Epidemiol
JOURNAL OF CLINICAL EPIDEMIOLOGY
r-IIB SANT PAU. Repositorio Institucional de Producción Científica del Instituto de Investigación Biomédica Sant Pau
instname
Journal of clinical epidemiology, 129, 138-150. Elsevier USA
J Clin Epidemiol
Objectives: The objective of the study is to present the Grading of Recommendations Assessment, Development, and Evaluation (GRADE) conceptual approach to the assessment of certainty of evidence from modeling studies (i.e., certainty associated with
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5c3e95e7f2242a91674dab665eeefc8b
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/5bdcc01a-0582-4115-81a8-2026e259ff3c
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/5bdcc01a-0582-4115-81a8-2026e259ff3c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.