Zobrazeno 1 - 10
of 568
pro vyhledávání: '"Schindler, Robert M."'
Publikováno v:
In Journal of Business Research November 2022 151:355-365
Autor:
Schindler, Robert M.1 (AUTHOR), Isaac, Mathew S.2 (AUTHOR) isaacm@seattleu.edu, Wang, Rebecca Jen-Hui3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Marketing Letters. Jun2023, Vol. 34 Issue 2, p237-250. 14p. 4 Charts, 2 Graphs.
Publikováno v:
Journal of the Association for Consumer Research. Jan2021, Vol. 6 Issue 1, p48-53. 6p.
Publikováno v:
Journal of Advertising, 2001 Dec 01. 30(4), 95-99.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/4189199
Autor:
Simmons, Lee C.1, Schindler, Robert M.2
Publikováno v:
Journal of International Marketing. 2003, Vol. 11 Issue 2, p101-111. 11p.
Autor:
SCHINDLER, ROBERT M.1, KIRBY, PATRICK N.2
Publikováno v:
Journal of Consumer Research. Sep97, Vol. 24 Issue 2, p192-201. 10p. 3 Charts, 1 Graph.
Autor:
Schindler, Robert M.
Publikováno v:
Journal of Consumer Psychology, 1998 Jan 01. 7(4), 371-392.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1480357
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Services Marketing Quarterly. Jan-Mar 2022, Vol. 43 Issue 1, p110-128. 19p.
Autor:
Bahl, Shalini, Milne, George R., Ross, Spencer M., Mick, David Glen, Grier, Sonya A., Chugani, Sunaina K., Chan, Steven S., Gould, Stephen, Cho, Yoon-Na, Dorsey, Joshua D., Schindler, Robert M., Murdock, Mitchel R., Boesen-Mariani, Sabine
Publikováno v:
Journal of Public Policy & Marketing, 2016 Oct 01. 35(2), 198-210.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44164852