Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Schilpzand P"'
Autor:
Thomas Lilly, Pratima Darr, Matthew Schmolesky, Todd Lindley, Marieke Schilpzand, Patrick Ludolph, Rebecca Higgins, Young Shim, Aurelie Weinstein, Daniel Von Deutsch, Lior Burko
Publikováno v:
Journal of the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 22, Iss 3 (2022)
Numerous studies from recent years and going back decades suggest that post-secondary students are failing to sufficiently improve their critical thinking (CT) skills during their undergraduate years (Abrami et al., 2015; Arum & Roksa, 2011; Huber &
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4895bd20b74d420daa79474adf635f2c
Autor:
Tom Kayzel, Sigmund Bruno Schilpzand
Publikováno v:
Krisis, Vol 39, Iss 1, Pp 100-108 (2019)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dd2a3f3e5c3e451eb72df86977989ad9
Autor:
Schilpzand, Annemiek, Jong, Eelke de
Publikováno v:
European Journal of Political Economy, 66, 1-13
This paper argues that the capitalist spirit associated with Max Weber’s Protestant Ethics is not associated with Protestantism but with the modernization phase of economic development. A preference for hard work is also found amongst other religio
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/74506
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lilly, Tom, Darr, Pratima, Schmolesky, Matthew, Lindley, Todd, Ludolph, Patrick, Schilpzand, Marieke, Shim, Young, Higgins, Rebecca, Weinstein, Aurelie, Burko, Lior M., von Deutsch, Daniel
Publikováno v:
Journal of the Scholarship of Teaching & Learning; Sep2023, Vol. 23 Issue 3, p34-54, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 10, Iss 5, p e0126950 (2015)
While schools can provide a comprehensive sampling frame for community-based studies of children and their families, recruitment is challenging. Multi-level approaches which engage multiple school stakeholders have been recommended but few studies ha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/73c2264dfe9d49cd8932a15b87d01cea
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lilly, Tom, Darr, Pratima, Schmolesky, Matthew, Lindley, Todd, Ludolph, Patrick, Schilpzand, Marieke, Shim, Young, Higgins, Rebecca, Weinstein, Aurelie, Burko, Lior M., von Deutsch, Daniel
Publikováno v:
Journal of the Scholarship of Teaching & Learning; Sep2022, Vol. 22 Issue 3, p34-54, 21p