Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Schillinger, Mary"'
Autor:
Wilens, Timothy E., Martelon, MaryKate, Kruesi, Markus J.P., Parcell, Tiffany, Westerberg, Diana, Schillinger, Mary, Gignac, Martin, Biederman, Joseph
Recent work has highlighted important relationships among conduct disorder (CD), substance use disorders (SUD), and bipolar disorder in youth. However, because bipolar disorder and CD are frequently comorbid in the young, the impact of CD in mediatin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::fafbd6ea51cca0e15b757f999a195112
https://europepmc.org/articles/PMC2761736/
https://europepmc.org/articles/PMC2761736/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Timothy E. Wilens, Paul Hammerness, Linsey Utzinger, Mary Schillinger, Anna Georgiopoulous, Robert L. Doyle, MaryKate Martelon, Kerry Brodziak, Wilens, Timothy E, Hammerness, Paul, Utzinger, Linsey, Schillinger, Mary, Georgiopoulous, Anna, Doyle, Robert L, Martelon, Marykate, Brodziak, Kerry
Publikováno v:
Journal of Child & Adolescent Psychopharmacology; Oct2009, Vol. 19 Issue 5, p485-492, 8p
Autor:
Schillinger, Mary
Publikováno v:
Special Education Report (LRP Publications); Apr2014, Vol. 40 Issue 4, p1-5, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.