Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"Schiller, Eva"'
Object Re-Identification (ReID) is pivotal in computer vision, witnessing an escalating demand for adept multimodal representation learning. Current models, although promising, reveal scalability limitations with increasing modalities as they rely he
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2310.16856
Autor:
Golovanevsky, Michal, Schiller, Eva, Nair, Akira, Han, Eric, Singh, Ritambhara, Eickhoff, Carsten
Multimodal learning models have become increasingly important as they surpass single-modality approaches on diverse tasks ranging from question-answering to autonomous driving. Despite the importance of multimodal learning, existing efforts focus on
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2307.05435
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q3 2018 44:72-81
Multimodal learning models have become increasingly important as they surpass single-modality approaches on diverse tasks ranging from question-answering to autonomous driving. Despite the importance of multimodal learning, existing efforts focus on
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::efd549d1ae92bacb8ae31620ef5d384f
http://arxiv.org/abs/2307.05435
http://arxiv.org/abs/2307.05435
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie; May2022, Vol. 71 Issue 4, p362-383, 22p
Publikováno v:
Diskurs Kindheits- und Jugendforschung / Discourse. Journal of Childhood and Adolescence Research, 9, 1, 39-59, Cyberbullying
"Die Studie untersucht mittels Cross-Lagged-Panel-Design längsschnittliche Zusammenhänge zwischen gewalthaltiger Bildschirmspielnutzung und Cyberbullying. Zur Erklärung dieser Zusammenhänge werden die Selektions- und die Sozialisationshypothese
Externí odkaz:
http://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/40439