Zobrazeno 1 - 10
of 132
pro vyhledávání: '"Schildkamp, K."'
Publikováno v:
In Studies in Educational Evaluation September 2023 78
Publikováno v:
In Studies in Educational Evaluation September 2022 74
Autor:
van den Boom-Muilenburg, S.N., Poortman, C.L., Daly, A.J., Schildkamp, K., de Vries, S., Rodway, J., van Veen, K.
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education February 2022 110
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Educational Research Review February 2016 17:50-62
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education. 7
In literature there is a great variety in the definitions and identified critical features of sustainability of educational innovations. The aim of this review is to provide an overview of the entire range of factors influencing the sustainability an
Autor:
Pereira, P. D., Heitink, M. C., Schildkamp, K., Veldkamp, B. P., Feskens, R., Jarvinen, Hannu-Matti, Silvestre, Santiago, Llorens, Ariadna, Nagy, Balazs Vince
Publikováno v:
SEFI 2022-50th Annual Conference of the European Society for Engineering Education, Proceedings, 2139-2145
STARTPAGE=2139;ENDPAGE=2145;TITLE=SEFI 2022-50th Annual Conference of the European Society for Engineering Education, Proceedings
STARTPAGE=2139;ENDPAGE=2145;TITLE=SEFI 2022-50th Annual Conference of the European Society for Engineering Education, Proceedings
Recently, there has been a significant increase in the use of peer feedback in higher education. However, the evidence of the effect of peer feedback on students' academic achievement does not seem conclusive and, to our knowledge, there has not yet
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::ca0c6f5259c27124b08ec5c3a114a0ba
https://research.utwente.nl/en/publications/94b787fb-8f38-4750-b915-e0e90e5e0686
https://research.utwente.nl/en/publications/94b787fb-8f38-4750-b915-e0e90e5e0686
Boek (redactie)Ros, B., Gulikers, J., Joosten- ten Brinke, D., & Schildkamp, K. & Gulikers, J. (2022). Ken je leerling. Praktische inzichten over toetsen en beoordelen PO. Didaktief Onderzoek.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::11cf3e9c6a28d7b93336e3f9446bed01
https://research.wur.nl/en/publications/ken-je-leerling-praktische-inzichten-over-toetsen-en-beoordelen-p
https://research.wur.nl/en/publications/ken-je-leerling-praktische-inzichten-over-toetsen-en-beoordelen-p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.