Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"Schildermans, Hans"'
Autor:
Schildermans, Hans
The book addresses the need to reconsider the relation between university and society, a debate that has been going on from the Middle Ages to Kant, Humboldt, Newman, and beyond. Hans Schildermans builds on the philosophy and theory of higher educati
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/58847
Autor:
Schildermans, Hans1 Hans.schildermans@univie.ac.at
Publikováno v:
Journal of Philosophy of Education. Dec2023, Vol. 57 Issue 6, p1044-1058. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schildermans, Hans1 (AUTHOR) hans.schildermans@univie.ac.at
Publikováno v:
Educational Theory. Aug2022, Vol. 72 Issue 4, p455-471. 17p.
Autor:
Schildermans, Hans1 (AUTHOR) hans.schildermans@univie.ac.at
Publikováno v:
Educational Theory. Aug2022, Vol. 72 Issue 4, p403-410. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Blumsztajn, Anna, Koopal, Wiebe, Rojahn, Pia, Schildermans, Hans, Thoilliez, Bianca, Vlieghe, Joris, Wortmann, Kai
Publikováno v:
Postdigital Science and Education
This paper is the reflection of the proceedings of a live colloquium held by seven educational researchers in Madrid in August 2021. Point of departure of this colloquium was a shared concern for the ascendance of online teaching as the privileged mo
Autor:
Schildermans, Hans1 hans.schildermans@univie.ac.at
Publikováno v:
Studies in Philosophy & Education. Nov2023, Vol. 42 Issue 6, p649-653. 5p.
Autor:
Schildermans, Hans1 hans.schildermans@univie.ac.at, Vandenabeele, Joke2, Vlieghe, Joris2, Zamojski, Piotr3
Publikováno v:
Studies in Philosophy & Education. May2020, Vol. 39 Issue 3, p257-268. 12p.