Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Schiavone, Vincent"'
Autor:
Scala, Natalie M., Liu, Min, Alves, Thais da Costa Lago, Schiavone, Vincent, Hawkins, Dominique
Publikováno v:
Engineering, Construction and Architectural Management, 2022, Vol. 30, Issue 4, pp. 1636-1656.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ECAM-07-2021-0609
The purpose of this quantitative study was to examine the influence of social-emotional competence (SEC) and various other student- and school-level variables on the academic achievement of kindergarteners. Data were collected on a nationally represe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schiavone, Vincent
Although much research has been conducted on military veterans who enroll in institutions of higher education following their returns from deployment, much of that work has focused on issues such as veterans’ finances or academic achievement, rathe
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=toledo1365003929
Autor:
Scala, Natalie M.1 (AUTHOR) nscala@towson.edu, Schiavone, Vincent1 (AUTHOR), Olivieri, Hylton2 (AUTHOR), Seppänen, Olli3 (AUTHOR), Alves, Thais da C. L.4 (AUTHOR), Liu, Min5 (AUTHOR), Granja, Ariovaldo Denis6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Engineering Management Journal. 2023, Vol. 35 Issue 3, p237-256. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schiavone, Vincent, Gentry, Debra
Publikováno v:
Journal of Continuing Higher Education; Jan-Apr2014, Vol. 62 Issue 1, p29-38, 10p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.