Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Scheuer, Oliver"'
Publikováno v:
Instructional Science, 2014 Mar 01. 42(2), 127-157.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43575221
Autor:
Scheuer, Oliver
This dissertation addresses four issues of pivotal importance in realizing the promises of adaptive argumentation learning systems: (1) User interface: How can argumentation user interfaces be designed to effectively structure and support problem sol
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::30ca92b58a49bd91f62e6e418ea06965
Computer-mediated environments provide an arena for learning to argue. We investigate to what extent student dyads’ online argumentation can be facilitated with collaboration scripts that (1) prompt learners to prepare individually, (2) create conf
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::663cfb7dc79ad5aa33151e7597e37f71
Autor:
McLaren, Bruce M., Rummel, Nikol, Pinkwart, Niels, Tsovaltzi, Dimitra, Harrer, Andreas, Scheuer, Oliver
Chemistry students often learn to solve problems by applying well-practiced procedures, but such a mechanical approach is likely to hinder conceptual understanding. We have developed a system aimed at promoting conceptual learning in chemistry by hav
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7326666f10192f3739358800a4e309c8
Autor:
McLaren, Bruce M., Rummel, Nikol, Tsovaltzi, Dimitra, Braun, Isabel, Scheuer, Oliver, Harrer, Andreas, Pinkwart, Niels
Chemistry students, like students in physics, mathematics, and other technical disciplines, often learn to solve problems algorithmically, applying well-practiced procedures to textbook problems. But often these students do not understand the underly
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3444f28d4db5ae1fb9576d0c8bd99a8d
Autor:
McLaren, Bruce M., Scheuer, Oliver, Laat, Maarten De, Rakheli Hever, Groot, Reuma De, Rose, Carolyn P
Students are starting to use networked visual argumentation tools to discuss, debate, and argue with one another about topics presented by a teacher. However, this development gives rise to an emergent issue for teachers: how do they support students
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::81325ba39e01b650481a55854817a4d6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Computer-Supported Argumentation Learning: A Survey of Teachers, Researchers, and System Developers.
Publikováno v:
Sustaining Tel: From Innovation to Learning & Practice; 2010, p530-535, 6p