Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Scherer, Sonja"'
Technology enhanced learning analytics has the potential to play a significant role in higher education in the future. Opinions and expectations towards technology and learning analytics, thus, are vital to consider for institutional developments in
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2401.11981
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Petko, Petkov, Knuth-Herzig, Katja, Hoefer, Sebastian, Stehle, Sebastian, Scherer, Sonja, Steffen, Björn, Scherzer, Stephan, Ochsendorf, Falk, Horz, Holger, Sader, Robert, Gerhardt-Szép, Susanne
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 34, Iss 1, p Doc10 (2017)
Introduction: The aim of this study was to ascertain whether the testing format of an OSPE (Objective Structured Practical Examination) in conservative dentistry (sixth semester) predicts the scores on the practical section of the state examination (
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/51aef151e7c5408a817a29a0a0b330af
The coronavirus disease (COVID-19) pandemic and its accompanying restrictive measures have led to a sudden digitalization of all areas of work and to many knowledge workers now working entirely from home. Especially, the use of information and commun
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0e98a51702fdcd46911a40bfb23eac9f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplementary_File_Age,_EC,_CMS_ID_OPR-17-0009.R5 for Interpersonal conflict at work: Age and emotional competence differences in conflict management by Lena A. Beitler, Sonja Scherer, and Dieter Zapf in Organizational Psychology Review
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4a0859b8de2d8f0c65f3312d9b993258
Publikováno v:
In Cell Biology International January 2001 25(1):17-31
Autor:
Gerhardt-Szep, Susanne, Böyüktas, Hakan, Knuth-Herzig, Katja, Höfer, Sebastian, Stehle, Sebastian, Scherer, Sonja, Steffen, Björn, Scherzer, Stephan, Ochsendorf, Falk, Horz, Holger, Sader, Robert
Publikováno v:
Gemeinsame Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA) und des Arbeitskreises zur Weiterentwicklung der Lehre in der Zahnmedizin (AKWLZ); 20170920-20170923; Münster; DOC320 /20171124/
Das Interesse an der Erforschung beruflicher Selbstwirksamkeitserwartungen als Korrelat und Prädiktor beruflichen Erlebens und karriererelevanten Verhaltens ist in den letzten Jahren stark angewachsen. Eine 6-Item-Skala von Abele et al.* wurde bei Z
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b12bbd74e6ffb8f2ee1ab3d16cbe8084
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Im Bachelorstudiengang Psychologie an der Goethe-Universität Frankfurt wurde im Rahmen des Programms „Starker Start ins Studium“ ein Modul zur Verbesserung der Studieneingangsphase implementiert (Höhler et al., 2012). Im vorliegenden Beitrag wi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______603::914064c983ebf24eaa38e53fd6b44427
http://publikationen.ub.uni-frankfurt.de/files/37849/Praxisbericht.pdf
http://publikationen.ub.uni-frankfurt.de/files/37849/Praxisbericht.pdf