Zobrazeno 1 - 10
of 98
pro vyhledávání: '"Schenk, Françoise"'
Autor:
Zaslawski, Nicolas, Schenk, Françoise
Publikováno v:
Revue de Métaphysique et de Morale, 2020 Jul 01(3), 377-390.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27037178
Autor:
Giuliani, Fabienne, Schenk, Françoise
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities February 2015 37:202-208
Autor:
Schenk, Françoise
Publikováno v:
Revue européenne des sciences sociales, 2009 Jan 01. 47(144), 151-162.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40370721
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities 2011 32(3):986-994
Autor:
Schenk, Françoise
Publikováno v:
Revue européenne des sciences sociales, 2003 Jan 01. 41(128), 161-171.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40370533
Autor:
giuliani, fabienne, schenk, françoise
Publikováno v:
AMSCR-100035, vol. 2, no. 1
The parallel map theory explains that the hippocampus encodes space with two mapping systems: The bearing map created from ―directional cues and stimulus gradients‖; The sketch map constructed from ―positional cues‖. The integrated map combin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1900::2365044dcea75504496d6527fb8f6d0b
https://serval.unil.ch/resource/serval:BIB_CB5628BA44C0.P001/REF.pdf
https://serval.unil.ch/resource/serval:BIB_CB5628BA44C0.P001/REF.pdf
Publikováno v:
In Psychiatry Research 2007 152(2):129-142
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schenk, Françoise, Berthoud, Anne-Claude, Papaux, Alain, Zaslawski, Nicolas, Merminod, Gilles
Publikováno v:
Archives of Psychology
Archives of Psychology, 2018
Archives of Psychology, 2018
International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4adde0b0d6b97f7ea459a929b6154cc2
https://hal-univ-lyon3.archives-ouvertes.fr/hal-01781527
https://hal-univ-lyon3.archives-ouvertes.fr/hal-01781527
Publikováno v:
In Neurobiology of Learning and Memory March 2001 75(2):214-229