Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Scheihing, Eliana"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
In Chile, does not exist an independent entity that publishes quantitative or qualitative surveys to understand the traditional media environment and its adaptation on the Social Web. Nowadays, Chilean newsreaders are increasingly using social web pl
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1605.07260
In Computer-Supported learning, monitoring and engaging a group of learners is a complex task for teachers, especially when learners are working collaboratively: Are my students motivated? What kind of progress are they making? Should I intervene? Is
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1605.07268
Autor:
Hilliger, Isabel, Ortiz-Rojas, Margarita, Pesántez-Cabrera, Paola, Scheihing, Eliana, Tsai, Yi-Shan, Muñoz-Merino, Pedro J., Broos, Tom, Whitelock-Wainwright, Alexander, Pérez-Sanagustín, Mar
Publikováno v:
In The Internet and Higher Education April 2020 45
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Vernier, Matthieu and Cárcamo, Luis and Scheihing, Eliana Critical thinking of young citizens towards news headlines in Chile. Comunicar, 2018, vol. 26, n. 54, pp. 101-110. [Journal article (Paginated)]
Strengthening critical thinking abilities of citizens in the face of news published on the web represents a key challenge for education. Young citizens appear to be vulnerable in the face of poor quality news or those containing nonexplicit ideologie
Externí odkaz:
http://eprints.rclis.org/32177/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
El retraso en completar programas de estudio de pregrado es un problema importante en la educaci´on superior. Este trabajo explora el retraso acad´emico en dos programas de ingenier´ıa usando una representaci´on de trayectorias acad´emicas nove
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3235::127c88f4ef7e95b4212c01459eaba768
http://riull.ull.es/xmlui/handle/915/29560
http://riull.ull.es/xmlui/handle/915/29560
Autor:
Hilliger, Isabel, Ortiz-Rojas, Margarita, Pesántez-Cabrera, Paola, Scheihing, Eliana, Tsai, Yi‐Shan, Muñoz-Merino, Pedro J., Broos, Tom, Whitelock‐Wainwright, Alexander, Gasevic, Dragan, Pérez-Sanagustin, Mar
Publikováno v:
British Journal of Educational Technologies
British Journal of Educational Technologies, 2020, 51 (4 2020), pp.915-937
British Journal of Educational Technologies, 2020, 51 (4 2020), pp.915-937
International audience; In Latin American universities, Learning Analytics (LA) has been perceived as a promising opportunity to leverage data to meet the needs of a diverse student cohort. Although universities have been collecting educational data
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e406af77fa1a69a90eb28bfc8393b9d5
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03276931
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-03276931
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.