Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Scheibe, Daniel A."'
Autor:
Scheibe, Daniel A., Wyatt, Lauren, Fitzsimmons, Charles J., Mielicki, Marta K., Schiller, Lauren K., Thompson, Clarissa A.
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology October 2024 246
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Scheibe, Daniel A.1 (AUTHOR) cthomp77@kent.edu, Was, Christopher A.1 (AUTHOR), Dunlosky, John1 (AUTHOR), Thompson, Clarissa A.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Intelligence. Jun2023, Vol. 11 Issue 6, p117. 18p.
Autor:
Fitzsimmons, Charles J., Sidney, Pooja G., Mielicki, Marta K., Schiller, Lauren K., Scheibe, Daniel A., Taber, Jennifer M., Matthews, Percival G., Waters, Erika A., Coifman, Karin G., Thompson, Clarissa A.
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Memory & Cognition; Jun2024, Vol. 13 Issue 2, p228-248, 21p
Autor:
Lesley, Scott A., Kuhn, Peter, Godzik, Adam, Deacon, Ashley M., Mathews, Irimpan, Kreusch, Andreas, Spraggon, Glen, Klock, Heath E., McMullan, Daniel, Shin, Tanya, Vincent, Juli, Robb, Alyssa, Brinen, Linda S., Miller, Mitchell D., McPhillips, Timothy M., Miller, Mark A., Scheibe, Daniel, Canaves, Jaume M., Guda, Chittibabu, Jaroszewski, Lukasz, Selby, Thomas L., Elsliger, Marc-Andre, Wooley, John, Taylor, Susan S., Hodgson, Keith O., Wilson, Ian A., Schultz, Peter G., Stevens, Raymond C.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2002 Sep 01. 99(18), 11664-11669.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3073096
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Scheibe, Daniel, Thompson, Clarissa
A primary goal of this study is to experimentally test the effects of a brief intervention designed to prime positive math self-concept in order to buffer against math anxiety and improve math performance. A second goal of this study is to compare th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::c076cbe05dd7e1a90f5c2fe92f50e5ae