Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Scharp, Victoria L."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Scharp, Victoria L.
This study investigated feature description abilities between normal subjects and subjects with traumatic brain injury across a continuum of stimulus modalities. Subjects were administered an extensive neuropsychological battery consisting of formal
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=miami1027535270
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rose, Miranda L., Pierce, John E., Scharp, Victoria L., Off, Catherine A., Babbitt, Edna M., Griffin-Musick, Jenna R., Cherney, Leora R.
Intensive Comprehensive Aphasia Programs (ICAPs) were first described in 2013 with an international survey documenting 12 unique programs. ICAPs involve high dose intervention delivered in both group and individual settings, targeting communication a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::31ef2ee51075e1b62949b153cc88ca27
Autor:
Scharp, Victoria L.1 scharpvl@hotmail.com, Tompkins, Connie A.1
Publikováno v:
American Journal of Speech-Language Pathology. May2013, Vol. 22 Issue 2, pS256-S267. 12p. 5 Charts.
Autor:
Brock, Kris L., Scharp, Victoria L.
Publikováno v:
Evidence-Based Communication Assessment & Intervention; Sep2020, Vol. 14 Issue 3, p160-166, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.