Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"Schaper, Elisabeth"'
Wolfgang Öchsner, Cornelia Estner, Susanne Kühl: Prüfungen erfolgreich bestehen in den Life Sciences
Autor:
Schaper, Elisabeth
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 34, Iss 3, p Doc28 (2017)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1ad3882cdf7141de84bf14fda896e705
Publikováno v:
GMS Zeitschrift für Medizinische Ausbildung, Vol 31, Iss 2, p Doc20 (2014)
[english] The amendments introduced to the current Veterinary Licensing Ordinance (TAppV) by the Veterinary Licensing Regulation (TAppO) have brought a high degree of skills orientation to fill the gap between academic study and preparing for a wide
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8a32c015dfad4fe2a9eb834630c33aa1
Publikováno v:
GMS Zeitschrift für Medizinische Ausbildung, Vol 30, Iss 1, p Doc12 (2013)
[english] Objective: NOVICE (Network Of Veterinary ICT in Education, ), is a professional online social network for veterinarians, lecturers and students of veterinary medicine as well as for e-Learning advisers and others working in establishments t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/75b8adb199414469a85c12e0b2b6fb41
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.