Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Schapals, Aljosha Karim"'
Autor:
Schapals, Aljosha Karim
Publikováno v:
Publizistik: Vierteljahreshefte für Kommunikationsforschung; Nov2024, Vol. 69 Issue 4, p527-540, 14p
Autor:
Schapals, Aljosha Karim, Bruns, Axel
Publikováno v:
Media and Communication, 10, 3, 5-16, Journalism, Activism, and Social Media: Exploring the Shifts in Journalistic Roles, Performance, and Interconnectedness
The "fake news" phenomenon has permeated academic scholarship and popular debate since the 2016 US presidential election. Much has been written on the circulation of "fake news" and other forms of mis- and disinformation online. Despite its ongoing p
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/87878
Publikováno v:
Media and Communication, 8, 3, 16-26, Algorithms and Journalism: Exploring (Re)Configurations
Newsrooms are a social context in which numerous relationships exist and influence news work - be it with other journalists, the audience, and technology. As some of these relations change due to technological innovations, new hybrid contexts - techn
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/68386
Publikováno v:
Media and Communication, 7, 4, 19-30, Peripheral Actors in Journalism: Agents of Change in Journalism Culture and Practice
As a consequence of digitization and other environmental trends, journalism is changing its forms and arguably also its functions - both in fundamental ways. While ‘legacy’ news media continue to be easily distinguishable by set characteristics,
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/66653
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.