Zobrazeno 1 - 10
of 18
pro vyhledávání: '"Schanze, S."'
Autor:
Tabak, I., Asher, I., Nasser, S., Kyza, Eleni A., Herodotou, C., Nicolaidou, Iolie A., Redfors, A., Hansson, L., Rosberg, M., Oldershaw, C., Constantinou, Constantinos P., Van Der Meij, H., Schanze, S., Kollias, V.
Publikováno v:
Connecting Computer-Supported Collaborative Learning to Policy and Practice: CSCL 2011 Conf. Proc.-Short Papers and Posters, 9th International Computer-Supported Collaborative Learning Conf.
Connecting Comput.-Supported Collab. Learn. Policy Pract.: CSCL Conf. Proc.-Short Pap. Posters, Int. Comput.-Supported
Scopus
Connecting Comput.-Supported Collab. Learn. Policy Pract.: CSCL Conf. Proc.-Short Pap. Posters, Int. Comput.-Supported
Scopus
2 904 905
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4485::d507e0c8e8e1bcecc13b93bc0cafb1a0
https://gnosis.library.ucy.ac.cy/handle/7/38594
https://gnosis.library.ucy.ac.cy/handle/7/38594
Autor:
Savelsbergh, E.R., Bell, T., Bosler, U., Ehmke, T., Lazonder, A., Manlove, S., Schanze, S., Sins, P.H.M., Wünscher, T., van Joolingen, W.R., de Jong, T.
Publikováno v:
Research and the quality of Science Education
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::e035cf893da80b4b41d285b1ac4ac3b2
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/colab-design-considerations-for-a-collaborative-discovery-learning-environment(514109b9-d406-4a37-a400-effd6c0359ef).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/colab-design-considerations-for-a-collaborative-discovery-learning-environment(514109b9-d406-4a37-a400-effd6c0359ef).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hull, Robert, Osgood, R. M., Parisi, Jürgen, Warlimont, Hans, Bernards, Daniel A., Malliaras, George G., Owens, Róisín M., Ogawa, K., Achyuthan, K. E., Chemburu, S., Ji, E., Liu, Y., Lopez, G. P., Schanze, S., Whitten, D. G.
Publikováno v:
Organic Semiconductors in Sensor Applications; 2008, p39-60, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Asher, I., Nasser, S., Ganaim, L., Tabak, I., Kollias, V., Kyza, E. A., Nicolaidou, I., Terzian, F., Hadjichambis, A., Kafouris, D., Andreas Redfors, Hansson, L., Rosberg, M., Schanze, S., Saballus, U.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
ResearcherID
ResearcherID
Specialized authoring tools enable non-programmers to develop computer-based learning environments that reflect a particular task model. Large-scale implementation of novel but pedagogically sound environments is made possible if the resulting enviro
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::1078158b3f411f73ea11bfb3580bd3a7
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84880520739&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84880520739&partnerID=MN8TOARS
Autor:
Tabak, I., Asher, I., Nasser, S., Kyza, E. A., Herodotou, C., Nicolaido, I., Andreas Redfors, Hansson, L., Rosberg, M., Oldershaw, C., Constantinou, C., Meij, H., Schanze, S., Kollias, V.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
ResearcherID
ResearcherID
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::74ab01222d12f531c2a455632828349f
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84858401395&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84858401395&partnerID=MN8TOARS
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.