Zobrazeno 1 - 10
of 46
pro vyhledávání: '"Schafer, Lisa"'
Autor:
Schafer, Lisa, Hsu, Clarissa, Eaves, Emery, Ritenbaugh, Cheryl, Turner, Judith, Cherkin, Daniel, Sims, Colette, Sherman, Karen
BACKGROUND:Some researchers think that patients with higher expectations for CAM therapies experience better outcomes and that enthusiastic providers can enhance treatment outcomes. This is in contrast to evidence suggesting conventional medical prov
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/610362
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/610362
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/610362
Autor:
SCHAFER, LISA J.
Life experiences and images have been captured and recorded in some form or another for as long as humans have occupied the Ohio Valley and dwelled in the vicinity of its banks. This thesis focuses on the creation of three short narratives, each offe
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=ucin1054131282
Autor:
Schafer, Lisa.
Publikováno v:
Connect to Dawn on the Ohio (Online).
Thesis (M.S.)--University of Cincinnati, 2003.
Title from electronic thesis title page (viewed Oct. 16, 2003). Includes abstract. Includes bibliographical references.
Title from electronic thesis title page (viewed Oct. 16, 2003). Includes abstract. Includes bibliographical references.
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc%5Fnum=1054131282
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.