Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Schümann, Marlies"'
Publikováno v:
Management Revue, 2019 Jan 01. 30(2/3), 213-231.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26784491
Autor:
Tanner, Grit1,2 (AUTHOR) grit.tanner@beuth-hochschule.de, Schümann, Marlies1,2 (AUTHOR), Baur, Carolin1,3 (AUTHOR), Bamberg, Eva1 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Consumer Studies. Nov2021, Vol. 45 Issue 6, p1322-1334. 13p. 1 Diagram, 5 Charts, 1 Graph.
Publikováno v:
Work & Stress. Jul-Sep2021, Vol. 35 Issue 3, p241-261. 21p. 1 Illustration, 1 Diagram, 2 Charts.
Publikováno v:
Pflegezeitschrift: Fachzeitschrift für stationäre und ambulante Pflege; July 2023, Vol. 76 Issue: 7 p54-57, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kuhn, Eva, Müller, Sebastian, Teusch, Christoph, Tanner, Grit, Schümann, Marlies, Baur, Carolin, Bamberg, Eva, Heidbrink, Ludger, McLennan, Stuart, Buyx, Alena
Additional file 1. Interview guides of the multi-centre study on OHM and CSR in Germany. The file presents the six different interview guides that were developed for the multi-centre study on OHM and CSR in Germany and used to collect the data that a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1a4c8fb91157fefd99f6e6da504eb571
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kuhn, Eva, Müller, Sebastian, Teusch, Christoph, Tanner, Grit, Schümann, Marlies, Baur, Carolin, Bamberg, Eva, Heidbrink, Ludger, McLennan, Stuart, Buyx, Alena
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______518::d09add1a3876711ae00023f0284526e0
https://mediatum.ub.tum.de/1704510
https://mediatum.ub.tum.de/1704510
With the growing prevalence of ecological and social problems in the globalized economic system, consumers increasingly include ecological and social criteria in their purchasing decisions. Previous research has found that people who voluntarily enga
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::83e98befd9dc28a75b8673fadc737842