Zobrazeno 1 - 10
of 52
pro vyhledávání: '"Schönwetter, D."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Bulletin du Groupement International pour la Recherche Scientifique en Stomatologie et Odontologie; Vol. 52, No 2 (2013); e5-e7
Bulletin du GIRSO; Vol. 52 No 2 (2013); e5-e7
Bulletin du GIRSO; Vol. 52 No. 2 (2013); e5-e7
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
Bulletin du GIRSO; Vol. 52 No 2 (2013); e5-e7
Bulletin du GIRSO; Vol. 52 No. 2 (2013); e5-e7
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
1. The Open Educational Resources (OER) movement under scrutiny: open access, sharing, and breaking barriers, but do they support learning?2. The State of Oral Health in Europe and Targets to Help Improve It.3. Integration of Learning Technologies an
Autor:
Schönwetter, D.
Publikováno v:
Bulletin du GIRSO; Vol. 52 No 2 (2013); e8-e14
Bulletin du GIRSO; Vol. 52 No. 2 (2013); e8-e14
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
Bulletin du Groupement International pour la Recherche Scientifique en Stomatologie et Odontologie; Vol. 52, No 2 (2013); e8-e14
Bulletin du GIRSO; Vol. 52 No. 2 (2013); e8-e14
RCUB. Revistas Científicas de la Universidad de Barcelona
instname
Bulletin du Groupement International pour la Recherche Scientifique en Stomatologie et Odontologie; Vol. 52, No 2 (2013); e8-e14
1. Oral Health Perspectives in Malawi.2. Innovation in Technology Enhanced Learning (TEL).3. Art and Education.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2cb069f35594ffc1c6fd8b0d459a1532
https://revistes.ub.edu/index.php/bullgirso/article/view/10132
https://revistes.ub.edu/index.php/bullgirso/article/view/10132
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.