Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"Schönborn, Konrad J."'
External representations (ERs), such as diagrams, animations, and dynamic models are vital tools for communicating and constructing knowledge in biochemistry. To build a meaningful understanding of structure, function, and process, it is essential th
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-59468
Autor:
HAGLUND, JESPER, SCHÖNBORN, KONRAD J.
Publikováno v:
The American Biology Teacher, 2019 Sep 01. 81(7), 520-523.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26848553
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hallström, Jonas, Schönborn, Konrad J.
Publikováno v:
In International Encyclopedia of Education Edition: Fourth Edition. 2023:112-116
Autor:
Otterborn, Anna1 (AUTHOR) anna.otterborn@liu.se, Schönborn, Konrad J.2 (AUTHOR), Hultén, Magnus1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. May2020, Vol. 48 Issue 3, p253-262. 10p. 2 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Visual images are crucial for communicating science in educational contexts and amongst practitioners. Reading images contributes to meaning-making in society at large, and images are fundamental communicative tools in public spaces such as science c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::2b7d9c0c773f52ce245daf202ea587b3
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-187073
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-187073
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Evolution: Education & Outreach; 7/6/2022, Vol. 15 Issue 1, p1-15, 15p